reklama

Príde cirkus,alebo kto nám to chce vládnuť ?

Vieme,že každé štyri roky nám život spestrí celoštátne predstavenie,skoro cirkus.Ale je to vážna vec! Mne sa to aj tak niekedy javí ako cirkus .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Nášmu ľudu budeme vládnuť čestne,múdro,spravodlivo,bez rodinných príslušníkov a nech nám Pán Boh pomôže !To by bola pekné, skoro rozprávkové predsavzatie, alebo prísaha.
 Potom si ale uvedomíme ,že to musí byť naozaj veľmi ťažká práca a chce to tých najlepších, najšikovnejších a najčestnejších ľudí. Predstavme si tri hromady ľudí, ktorí by sa mali podieľať na vládnutí občanom, ktorí sú veriaci katolíci či iní kresťania, evanjelici, židia, možno aj jehovisti, islámisti, ale aj komunisti, kapitalisti a iní isti ,čo sú občania Slovenska. Už onedlho má vyhrať skupina ,čo nám zase chce a bude vládnuť. Nám ,čo sme hlavne Slováci,ale aj Česi, Maďari, Chorváti, Rómovia, Srbi, Poliaci, Ukrajinci, Rusi, Bulhari a ďalší a iní, ktorí už dostali občianstvo na Slovensku ,ale sú z Ázie či Afriky, možno aj z Ameriky. No to musí byť naozaj trúfalé a odvážne! Prajme si nech sa to niekomu konečne podarí, aby sme boli všetci hore spomenutý spokojný??. Som presvedčený a ostatní možno tiež, že ak sa to stane pôjdeme na budúce leto na dovolenku za dôchodok letecky aspoň do Thajska! Ale dúfam, že mi na dôchodok pridajú aspoň tých 5 percent a možno 7, ale nie 1,9 percent.

Robert Škerko

 

Robert Škerko

Robert Škerko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Údajne som veselý, optimistický dedko.Na dôchodku som už dlhší čas,ale ako dôchodca sa cítim až teraz,keď som už naozaj prestal pracovať.Moja láska k prírode,turistike,či už pešej či motorizovanej vypĺňala môj volný čas.Rád hubárčim. Snažím sa aj fotografovať a potom rád tieto fotografie komentujem. Snažím sa zážitky z ciest a zo života vyrozprávať, ale skúsim niečo napísať a za prípadné chyby sa ospravedlňujem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu