reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Škerko

Robert Škerko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Údajne som veselý, optimistický dedko.Na dôchodku som už dlhší čas,ale ako dôchodca sa cítim až teraz,keď som už naozaj prestal pracovať.Moja láska k prírode,turistike,či už pešej či motorizovanej vypĺňala môj volný čas.Rád hubárčim. Snažím sa aj fotografovať a potom rád tieto fotografie komentujem. Snažím sa zážitky z ciest a zo života vyrozprávať, ale skúsim niečo napísať a za prípadné chyby sa ospravedlňujem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Myslel som si,že budem spokojný !

Robert Škerko

Myslel som si,že budem spokojný !

Ale po voľbách som aspoň polovične spokojný.Nie všetko ide naraz.Niektoré veci sa musia prediskutovať aj v krčmičke.alebo aspoň na záhrade pri výsadbe kvetín.

  • 15. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 1
Nečakajme na nikoho.Nový život začnime sami!

Robert Škerko

Nečakajme na nikoho.Nový život začnime sami!

Je prvý marec,začne jaro !.Mesiac v ktorom musíme ísť do pivnice,šopy,stodoly a prezrieť bicykel,alebo motorku.Všetko rozobrať,prelakovať,zložiť a namastiť! Môj prvý športový bicykel bola Eska.Namontoval som riaditká s Favorita.

  • 1. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
Príde cirkus,alebo kto nám to chce vládnuť ?

Robert Škerko

Príde cirkus,alebo kto nám to chce vládnuť ?

Vieme,že každé štyri roky nám život spestrí celoštátne predstavenie,skoro cirkus.Ale je to vážna vec! Mne sa to aj tak niekedy javí ako cirkus .

  • 24. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Odišiel na vander a nevidel som ho 45 rokov.

Robert Škerko

Odišiel na vander a nevidel som ho 45 rokov.

A to že sa ide pozrieť do Juhoslávie ani nepovedal.Jednoducho zmizol na vander.Chodili sme na vander viacerí z našej ulice.Ja som chodil rád  s tými staršími,ale občas išli s nami aj tí mladší.Potom už chodili aj dievčatá.

  • 14. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 295x
  • 0
Ako pomali a okľukou s Toskánska do Bratislavy.

Robert Škerko

Ako pomali a okľukou s Toskánska do Bratislavy.

Toskánsko sme si užili. Najprv daždivé, potom slnečné a teplé.Pekné rána,prechádzky po pláži,návštevy usadlostí,ochutnávky domácich produktov a súkromný jazykový kurz taliančiny.Už hovorím taliansky,aspoň si to myslím.

  • 10. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 3
reklama
Hurá ,ideme zase do Talianska !

Robert Škerko

Hurá ,ideme zase do Talianska !

To sme si povedali,ale bolo mnou rozhodnuté,že nepôjdeme do Bibione,alebo Punta Sabione do Jesola,ale odvezieme sa do Toskánska.Stredozemné more,vinice a prekrásne usadlosti a mestá.To bude poriadny kus cesty polovicou Talianska.

  • 8. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 225x
  • 0
. . . --- . . . tititit,tátátá,tititit je SOS, POMOC

Robert Škerko

. . . --- . . . tititit,tátátá,tititit je SOS, POMOC

Nadpis je v morzeovka,ktorú som sa učil ako pionier a potom vo sväzarme.Teraz,keď občas býva problém v komunikácii som si na morzeovku spomenul.

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 348x
  • 0
Keď sme k moru jazdili pomalšie a dlhšie !

Robert Škerko

Keď sme k moru jazdili pomalšie a dlhšie !

Už viac rokov jazdíme k moru len dialnicami, aby sme tam boli čo najskôr,lebo už ideme max. na 7 dní.Asi pred dvadsiatimištyrmi rokmi sme išli na 14 dní Wartburgom combi do Gradacu.To bola prvá jazda do Jugoslávie.Potom sme boli

  • 30. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 320x
  • 0
Ako opera SND išla na manévre !

Robert Škerko

Ako opera SND išla na manévre !

Môj otec bol členom opery SND asi 30 rokov a tak som bol veľmi často za nim v divadle a rád.Až do doby čo mi spadla stolička na káble a zhaslo svetlo v divadle som sa mohol pohybovať za kulisami,alebo pri osvetlovačoch.

  • 28. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 1
Komedianti ,politici a my !

Robert Škerko

Komedianti ,politici a my !

Skôr ako sa pustím do tohoto slohu,pomôžem si názorom starších: komediant je čistý,ľudský, nefalšovaný človek v ktorom je túžba zabaviť,pobaviť,hlavne druhých aj ca cenu kotrmelca.Niektorý pridá aj salto mortále.

  • 12. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 146x
  • 0
reklama
Hééj ,kde sú naše kaviarne ?

Robert Škerko

Hééj ,kde sú naše kaviarne ?

Po dlhej dobe sme sa išli prejsť mestom.Všade plno ľudí,veselej mládeže,dôchodcov z nich niektorých poznám,ale už neviem ako sa volajú.Len sa pousmejeme,kývneme hlavou a pokračujeme. Odkiaľ sa poznáme? Aha viem z Metropolky !

  • 6. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 0
Budem mať zase epesrades narodeniny.

Robert Škerko

Budem mať zase epesrades narodeniny.

Moja mama ,keď chcela niečo výnimočné,vzácne možno aj luxusné označiť povedala ,že je to epesrádes.Teraz už viem,čo to slovo znamená a kde sa používa.

  • 31. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 220x
  • 0
Na hrade aj v podhradí.

Robert Škerko

Na hrade aj v podhradí.

Všetko veľké,dôležité,strategické,duchaplné a možno múdre sa v minulosti odohrávalo na hradoch, zámkoch,v palácoch a kúriach.Neskoršie v panských domoch a sídlách bohatých a možno spravodlivých.

  • 28. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 138x
  • 0
Zdravý ako ryba v čalamáde

Robert Škerko

Zdravý ako ryba v čalamáde

V tento predvianočný deň sa spomína veľmi často ryba,ktorá sa musí zohnať a potom zdravie,ktoré sa často spomína pri vianočných a novoročných želaniach.Taká otázka ako sa máš,a čo zdravie je zdvorilostná,ale skôr povinná otázka.

  • 24. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 195x
  • 0
Predvianočná naša sobota

Robert Škerko

Predvianočná naša sobota

sa v rokoch 1951 až 1953 začala ráno nákupom v tržnici :Od skorého rána tam privážali trhovníci svoj tovar.Za tržnicou stáli autá,kone z vozmi,vozíky,fúriky a pomocníci.

  • 19. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 208x
  • 0
reklama
Úžastná cesta k protinožcom.

Robert Škerko

Úžastná cesta k protinožcom.

Už dlho som sa tešil,že až budem v dôchodku pôjdeme z manželkou na dodatočnú svadobnú cestu.Myslel som si ,že by to mohlo byť Fínsko o ktorom som snil už v detstve.Tie nádherné lesy, jazerá,jazda na saniach za polárnym kruhom.

  • 15. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 180x
  • 1
Nebudem celebrita.

Robert Škerko

Nebudem celebrita.

Žiadosť o miesto v dozornej rade v nadnárodnej spoločnosti.Miesto  v dozornej rade mi doteraz nikto neponúkol aj keď mali možnosť.Takýto návrh som nikdy ešte nedostal a  preto využijem poslednú šancu.

  • 13. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
  • 0
Toreador na korze

Robert Škerko

Toreador na korze

Keď som bol ešte malý chlapec,tak mňa a brata vzal tatko na operu Carmen.Mali sme s toho veľký zážitok.Cestou domov sme spievali zborovo toreadoore poozor si daj Tak začal môj a nie len môj kultúrný život.

  • 9. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 164x
  • 0
Ako sa kazila oceľ.

Robert Škerko

Ako sa kazila oceľ.

Podobnosť názvu klasiky povinnej literatúry je v ťažkej práci pri výrobe ocele a ľahkého ničenia výrobkov  z nej.Značná časť ocele sa zničí na cestách pri strete proti sebe jazdiacich automobilov.Čím väčšie ,tým viac ocele.

  • 6. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
Je to pravda odveká,šaty robia človeka.....

Robert Škerko

Je to pravda odveká,šaty robia človeka.....

Poznáte text a melódiu z filmu Cisarov pekar,pekarov cisár? Text sa ľahko dá zmeniť na Je to pravda odveká,auto robí človeka.Takýto námet na polovážnú debatu,prípadne článok ,zaberie veľa času ,ďalších názorov a komentárov.

  • 4. dec 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 277x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu