reklama

Keď sme k moru jazdili pomalšie a dlhšie !

Už viac rokov jazdíme k moru len dialnicami, aby sme tam boli čo najskôr,lebo už ideme max. na 7 dní.Asi pred dvadsiatimištyrmi rokmi sme išli na 14 dní Wartburgom combi do Gradacu.To bola prvá jazda do Jugoslávie.Potom sme boli

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri tom mori sme boli asi tých 7 dní,ale 2 dni sme išli tam a 3 dni späť.Na ceste späť sme sa ešte omočili v Balatóne. Tak toho mora bolo dosť,to nám stačilo a tak sme sa tešili aj domov.Jazdil som len po cestách prvej a druhej triedy.Cez Maďarsko do Bosny a Hercegoviny cez mestá Banja Luka, Jajce,Bugojno, Prozor a Mostar do Gradacu. Tam sme využili výlet na ostrov Hvar a do Dubrovníka .Veľké starosti som mal na ceste späť.Išli sme tou istou trasou na Mostar,Prozor ,Bugojno a tam začal Wartburg klesať na výkone a ledva som sa štveral do kopcov.Niekoľko krát som zastavil,zdvihol kapotu,menil ,sviečky,nastavoval zapalovanie ale nie a nie prísť na chybu.Až na vrchole hory som deti posadil na lúku a nech si povystierajú telá. Potom som sa pustil do opravy.Bol tam taký motorest, kde piekli na troch ražňoch baraninu.Tie ražne poháňala voda čo tiekla do pohárov na kolese a to koleso otáčalo všetky ražne s baraninou nad pahrebou.Pekný vynález,to si urobím na chate! Mäso sa pieklo ,pekne to voňalo a zrazu bol večer a nastala tma.Keď som za pomoci manželky natáčal motor zbadal som iskrenie na indukčnej cievke čo tam nemalo byť.To bola tá chyba, že som jazdil na dva válce.No chvála Bohu a teraz už hurá do Maďarska.K Balatónu sme došli až po polnoci.Deti aj manželka spali a aj ja som sa natiahol na deku do trávy a zaspal.A potom sme sa od rána kúpali v Balatóne až do večera.Všetku soľ sme z tela vyplavili a telo namastili.Bratislava sa zjavila až o polnoci.Pekná dovolenka ,veľa kilometrov,trochu nervy a pár fotiek. Spomienky ale zostali. Inak Wartburg bolo dobré auto .Bol som s nim až pri Turecku !

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Robert Škerko

Robert Škerko

Robert Škerko

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Údajne som veselý, optimistický dedko.Na dôchodku som už dlhší čas,ale ako dôchodca sa cítim až teraz,keď som už naozaj prestal pracovať.Moja láska k prírode,turistike,či už pešej či motorizovanej vypĺňala môj volný čas.Rád hubárčim. Snažím sa aj fotografovať a potom rád tieto fotografie komentujem. Snažím sa zážitky z ciest a zo života vyrozprávať, ale skúsim niečo napísať a za prípadné chyby sa ospravedlňujem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu